Kerteminde Fotoklub

Kerteminde Fotoklub blev startet op i april 2011, og kort efter fik vi et rigtig godt lokale på Bakkegårdsskolen i Langeskov.

Kerteminde Fotoklub er en klub hvor der er plads til alle - både professionelle og amatører. Formålet med klubben er at fremme interessen for fotografering, og vi hjælper gerne hinanden med hensyn til billederedigering, fototeknik m.m.

Vi deler samme interesse for fotografering, men vi har i klubben mange forskellige interesseområder for valg af motiver, ligesom vores tekniske kunnen også spænder vidt, men vi bestræber på at hjælpe og motivere hinanden til at komme videre med vores fælles interesse, at lave gode billeder og forbedre teknikken, finde nye vinkler, - så er du også bidt af verdens bedste kreative hobby, så kunne Kerteminde Fotoklub måske være noget for dig.

Køn, alder, erfaring, og udstyr er ikke det væsentlige ..... Det handler om, at alle får noget ud af at være sammen med ligesindede og ikke mindst - at få taget en masse gode billeder sammen.

Vi har i klubben et fotostudie, som medlemmerne kan gøre brug af, hvor der ikke er klubaften, til model og portrætfotografering m.m.

Skulle du have lyst til at se hvad vi er for nogle, er vores dør altid åben for nye medlemmer, men det er en god idé lige at kontakte klubbens formand eller kasseren først, så vi er klar til at tage godt imod dig.

Vi har klubaften hver tirsdag fra kl. 19 - ?

Langeskov skole "bakken"

Rønningevej 38